FANDOM

Connor Stax

Ojciec Kaya. Po przegranej walce z Lokaram na Alasce zaginął na 4 lata. W odcinku 19 sezonu 1 pt. "Powrót Connora Staxa" dowiadujemy się, że Lokar użył na nim ataku "Lodowa Trumna" zahibernował go i uwięził pod lodem. Po 4 latach pod lodem, mieszkaniec wioski na Alasce - Nanuk, przypadkiem odnalazł Connora i uwolnił go z pułapki. Od tego momentu aż do 26 odc. sezonu 1 pt. "Wielkie starcie wojowników Kairu cz. 2" Connor próbował odkryć co knuje Lokar i nie kontaktował się z synem. Po odkryciu planu Lokara przybył na turniej gdzie je wyjawił. W pierwszym odcinku 2 sezonu zatytułowanego "Upadek Lokara" Connor wraz z drużyną Stax wyruszają na Alaskę, do kryjówki Mrocznego Mistrza, aby pokrzyżować mu plany. Po ciężkiej walce udaje się udaremnić wielki plan Lokara i zniszczyć jego kryjówkę. Niestety w wyniku walki zostaje uwolnione niebezpieczne Mroczne Kairu. Po powrocie do klasztoru Connor zostaje wezwany przez Radę Redakaiów. Za jego bohaterskie czyny Rada Redakaiów postanowiła uczynić go Redakaiem. Po oficjalnym nadaniu tytułu Redakaia w wielkiej ceremonii (odc. 6 sezon 2 pt. "Nowy Redakai, Nowi wojownicy") Connor Stax żegna się z synem i wyrusza w poszukiwaniu nowych wojowników Kairu. Od tego momentu pojawia się tylko jako widz na turniejach Kostki Kairu (odc. 14 s. 2 "Turniej Kostki Kairu" odc. 25 i 26 s. 2 "Kres Ciemności cz. 1 i cz. 2").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki