FANDOM

Mistrz Bodai

Mistrz Kairu, Redakai. To on, jako lider Rady Redakaiów, wygnał Lokara z Zakonu za mroczne Praktyki. Uczy Kya, Maye i Boomera jak korzystać i udoskonalać moc Kairu. Ma zdolność wyczuwania nowych źródeł Kairu i zazwyczaj przy pomocy postaci astralnej informuje swoich uczniów gdzie mają się udać na poszukiwania. Bodai wychował Mayę. Znalazł ją jako niemowlę pod bramami klasztoru i gdy tylko ta dorosła zaczął uczyć ją jak korzystać z mocuy kairu. Dzięki wielu wspólnie wpędzony spędzonym latom Maya stała się dla Mistrza Bodaia jak wnuczka, a ona traktowała go jak swojego dziadka. W odcinku "Zielona Infinita" Bodai podarował Mayi właśnie ten X-Drive.

W drugim sezonie Mistrz Bodai zaczyna trenować nową drużynę, Drużynę Tairo, w skład której wchodzą: Gia, Aipex i Balistar. W odcinku "Turniej Kostki Kairu" Mistrz B. zgłasza się do uczestnictwa w turnieju po tym jak Lokar niespodziewanie wtargnął na arenę i tuż przed finałem zadeklarował swoje uczestnictwo. Bodai zostaje podstępnie pokonany przez Zanea (Lokar rozproszył Mistrza wystawiając go na atak) przez co nie może stanąć do walki w finale przeciw Lokarowi. Po zwycięstwie Lokara w Turnieju Kostki Kairu przysługuje mu odebranie dowolnego X-driva jednemu z uczestników turnieju. Wybór Lokara pada na Palladiona, legendarnego potwora należącego do Mistrze Bodaia. Po utracie swojego X-driva Bodai traci też wiele Kairu, przez co staje się o wiele słabszy i musi długo wypoczywać aby się zregenerować. Stan Bodaia nie polepsza się aż do momentu kolejnego Turnieju Kostki Kairu, w którym wygrywa Ky i odzyskuje dla Mistrza Palladiona. Dzięki temu Mistrz B. wraca do pełni sił i wyzywa Lokara na Wielkie Starcie Mistrzów, w którym nagrodą jest władza nad Kostką Kairu i smokiem Lokara, Drakilarem. Bodai wygrywa to ostateczne starcie oraz pozbawia Lokara większości sił.

Ciekawostki:

  • Mistrz Bodai nie może jeść będąc w postaci astralnej lecz może czuć zapachy.
  • Za pomocą energii Kairu jest w stanie lewitować i kontrolować obiekty znajdujące się wokół niego.
  • Wydaje się, że Bodai od samego początku znał informacje na temat rodziny Mayi a zwłaszcza o jej prawdziwym dziadku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki